KARVINÁ, BOHUMÍN – Většina úřadů a pojišťoven, které využívají i lidé z Bohumína, omezila osobní styk s klienty. Ti mají možnost vyřídit si nezbytné záležitosti především prostřednictvím telefonu nebo on-line. Ruší se naplánované schůzky, omezují se úřední hodiny a preferuje se vzdálený přístup.
Umožňuje veřejnosti, aby si vyřídila většinu svých záležitostí telefonicky, on-line nebo prostřednictvím provozovatelů poštovních služeb. Zrušil všechny naplánované osobní kontakty v případě uchazečů a zájemců o zaměstnání na ÚP ČR. Pro nevyhnutelné případy, kdy lidé nemají možnost vyřídit si své požadavky elektronicky, jsou po předchozí telefonické dohodě pro zvané osoby zavedeny úřední hodiny v pondělí a středu od 9:00 do 12:00 hodin.
Došlo k omezení osobního kontaktu s veřejností. Pokud to podmínky dovolí, úřad po předchozím objednání prostřednictvím objednávkového systému, kontaktního emailu či telefonu umožní i osobní projednání.
Úřední doba je stanovena na pondělí a středu od 9:00 do12:00 hodin. Dotazy ke koronaivru přijímají pracovníci na telefonním čísle 1212, v případě příznaků onemocnění volejte linku 112.
Úřední hodiny jsou v pondělí a ve středu od 8:00 do 11:00 hodin, lidé mají možnost i mimo tyto úřední hodiny (v pracovní dny v době od 8:00 do 13:00 hod.) vhodit podání v zalepené obálce do uzavřené schránky, která je umístěna u vstupu do budovy Katastrálního pracoviště Karviná. Pokud bude v podání uvedena e-mailová adresa, bude na ni zasláno potvrzení o přijetí podání. V případě, že je s podáním spojena poplatková povinnost, bude účastníkům zaslána i výzva k úhradě správního poplatku převodem na účet.
Do odvolání omezuje otevírací dobu pro klienty. Hodiny pro veřejnost se upravují tak, že všechny pobočky na území České republiky se zavřou nejpozději v 16:00 hodin. Česká pošta od soboty 21. března 2020 do odvolání ruší víkendový provoz všech poboček.
Až do odvolání jsou uzavřeny všechny pobočky zdravotní pojišťovny. Pro komunikaci může veřejnost nadále používat telefonní čísla jednotlivých poboček, infolinku RBP 800 213 213, aplikaci my213, Facebook, e-mailovou adresu rbp@rbp-zp.cz, datovou schránku (edyadmh) a samozřejmě klasickou poštovní korespondenci.
Až do odvolání jsou uzavřeny všechny pobočky zdravotní pojišťovny. V případě potřeby vyřízení urgentních záležitostí můžete svou pobočku zkontaktovat na infolince 952 222 222 a na e-mailové adrese info@vzp.cz. K dispozici jsou také boxy a schránky umístěné na pobočkách, aplikace Moje VZP a portál VZP Point.
Až do odvolání jsou uzavřeny všechny pobočky zdravotní pojišťovny. Infolinka 844 211 211 je personálně posílena. Využívat lze další formy komunikace: e-mail: info@zpmvcr.cz, elektronická podatelna: posta@zpmvcr.cz, plus sběrné boxy.
Až do odvolání jsou uzavřeny všechny pobočky zdravotní pojišťovny. Pro vyřízení svého požadavku mohou klienti využít elektronickou komunikaci posta@cpzp.cz, klasickou poštu, e-přepážku nebo telefonní linky poboček ČPZP, případně Informačního centra ČPZP.
Jana Končítková
Publikováno / aktualizováno: 20.3.2020