Stav vodoměrů mají lidé hlásit telefonicky nebo on-line

Stav vodoměrů mají lidé hlásit telefonicky nebo on-line

OSTRAVA, BOHUMÍN – Ve snaze zabránit šíření koronaviru se nově mění způsob odečtů vody. Pracovníci přestali v celém regionu provádět návštěvy domácností a prosí spotřebitele, aby stavy hlásili po telefonu nebo on-line.

Společnost VodoTech, která odečítá vodoměry pro zákazníky SmVaK Ostrava, mění zaběhlý způsob zjišťování spotřeby vody.  „Z preventivních důvodů jsme se rozhodli, že naši zaměstnanci nebudou vstupovat do domácností odběratelů, ale budeme preferovat řešení, při kterém kontaktujeme odběratele telefonicky s žádostí, aby našemu zaměstnanci nahlásil stav vodoměru. Dalším alternativou je využití bezplatné zákaznické linky 800 292 400, popřípadě lze stav vodoměru oznámit elektronicky na adresách nabidkasluzeb.smvak.cz a www.vodotech.cz,“ říká ředitel společnosti VodoTech Radek Kaňok.

Společnost počítá i s „papírovou“ formou odečtů, kterou preferují především dříve narození. Do schránek odběratelů proto vhazuje korespondenční lístky. „Jako odpovědný zaměstnavatel musíme chránit před riziky naše zaměstnance. Stejně tak chceme vyjít vstříc odběratelům, kteří v současné citlivé době mohou negativně vnímat návštěvy ve svých domácnostech,“ dodává Kaňok.

Zjišťování stavu vodoměrů se ve většině případů provádí čtyřikrát ročně podle schváleného harmonogramu, o němž jsou odběratelé v dané lokalitě předem informováni.

Jana Končítková

Ilustrační foto: archiv města Bohumín


Publikováno / aktualizováno: 18.3.2020

zpět

Copyright © 2016 - 2024 MěÚ Bohumín – Město Bohumín – Všechna práva vyhrazena - Icons by Icons8